Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Hogyan fogyjunk le

  1. 7 tanács, hogyan égess zsírt izomvesztés nélkül

    7 tanács, hogyan égess zsírt izomvesztés nélkül

    Szeretnél megszabadulni a felesleges zsírtól, de nem szeretnéd elveszíteni az izmaid és az erőd? Az ellenőrzésed alatt kell tartanod a folyadék-, a fehérje és a szénhidrátbevitelt, de az edzésterved is ehhez kell igazítanod. Ebben a cikkben 7 egyszerű tippel tesszük világossá, hogy mi az összefüggés az étkezés és az edzés között a testsúlycsökkentés során.

  2. 8 mítosz a fogyásról, amelyek gátolnak a fejlődésben

    8 mítosz a fogyásról, amelyek gátolnak a fejlődésben

    A fogyás és a zsírcsökkentés egy nehéz folyamat, amely időt és türelmet igényel. Ezért összegyűjtöttünk 8 fogyással kapcsolatos mítoszt, amelyek nemcsak az álomalak felé vezető utat teszi bonyolultabbá, de negatív hatással is van az egészségre. A cikkben 8 olyan fogyással és zsírcsökkentéssel kapcsolatos mítoszt mutatunk be, amelyekben semmiképp sem szabad hinnetek.

  3. A 7 leggyakoribb hiba, amit a diéta során elkövethetsz

    A 7 leggyakoribb hiba, amit a diéta során elkövethetsz

    Próbáltál lefogyni, de sehogy sem akart sikerülni? Egészségesen táplálkozol, rendszeresen edzel, de a súlyod nem akar változni? Kerüld el azokat a hibákat, melyek gátolnak a jobb kinézeted elérésében. A cikkünkből megismerhetitek a 7 leggyakoribb hibát, melyek hátráltatják a sikeres diétát.

  4. A genetika hatása az izomfejlődésre és fogyásra

    A genetika hatása az izomfejlődésre és fogyásra

    Hallottál róla, hogy a genetika befolyásolja az izmok növekedését és a fejlődést az edzésben? Nem tudod eldönteni, hogy ez csak mítosz vagy van benne valami igazság? Lehet, hogy meg fogsz lepődni, de az igazság valahol félúton van. Ebben a cikkben elmagyarázzuk a genetika hatását az izmok növekedésére és a zsír eloszlására.

  5. Az időszakos böjtölés lenne a sikeres fogyás kulcsa?

    Az időszakos böjtölés lenne a sikeres fogyás kulcsa?

    2019-ben az időszakos böjtölés lenne az új diétás hóbort? Vagy talán ez a sikeres fogyás titka? Olvasd el nálunk az "Intermittent Fasting, azaz az időszakos böjtölés típusait, kinek ajánlott és kinek nem.A válaszokat megtalálod a cikkünkben! 

  6. Mi az a jojó hatás és hogyan küzdjünk ellene?

    Mi az a jojó hatás és hogyan küzdjünk ellene?

    Fel és le, és ismét fel. Frusztrált vagy, mivel a testsúlyod állandóan fel és le mozog, szinte gyakrabban mozog, mint a hotel liftje? Ez a jojó-hatás tipikus példája, és mindenki találkozhatott már vele, aki próbálta már a magazinokban található „hatékony” diéták valamelyikét. Miért van ez így? Hogyan küzdjünk a jojó-hatás ellen, és hogyan fogyjunk le egyszer és mindenkorra. Mindezekről a cikkünkben olvashattok.

Oldal