Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Hogyan fogyjunk le

  1. 6 tudományosan bizonyított módszer a sikeres fogyáshoz II.

    6 tudományosan bizonyított módszer a sikeres fogyáshoz II.

    Nem könnyű ledobni a fölös kilókat, a hatékony fogyásra pedig egy nagy rakás tippet találhatunk. Viszont gondoljatok arra, hogy fontos, hogy a változás fenntartható legyen. Ismerjétek meg tehát 6, kutatásokkal alátámasztott módot, melyek segítenek eléreni az álomalakot.

  2. 6 tudományosan bizonyított módszer a sikeres fogyáshoz I.

    6 tudományosan bizonyított módszer a sikeres fogyáshoz I.

    A pozitív gondolkodás, a stressz, de a fehérjebevitel vagy a kávéfogyasztás is befolyással van a fogyás sikerességére. Tudd meg, hogy melyek azok a tényezők, amelyek hatnak rá és ezt tudományosan is bizonyították. Könnyebb jobbra váltani, ha tudod, hogyan kell csinálnod.

  3. Hogyan támogatja az erősítő edzés a fogyást

    Hogyan támogatja az erősítő edzés a fogyást

    Szeretnél lefogyni és megszabadulni a zsírpárnáktól? Ebben az esetben nemcsak az egészséges táplálkozásra, kalóriadeficitre és kardió edzésre kéne összpontosítanod. Mérlegelned kellene a gyakran emlegetett erősítő edzést is. Olvasd el, hogy hogyan is segíti valójában elő az erősítő edzés a fogyást.

  4. Inzulinérzékenység - hogyan növeljük és akadályozzuk meg az inzulinrezisztanciát

    Inzulinérzékenység - hogyan növeljük és akadályozzuk meg az inzulinrezisztanciát

    Az inzulinérzékenység az optimális vércukorszint fenntartása és a cukor megfelelő felszívódása miatt fontos. Tudd meg, hogy mi a különbség az inzulinrezisztencia és az inzulinérzékenység között, melyek azok a tényezők, amelyek rontanak az inzulinérzékenységen és hogyan tudod leginkább támogatni, hogy egészséges maradj.

  5. 7 tanács, hogyan égess zsírt izomvesztés nélkül

    7 tanács, hogyan égess zsírt izomvesztés nélkül

    Szeretnél megszabadulni a felesleges zsírtól, de nem szeretnéd elveszíteni az izmaid és az erőd? Az ellenőrzésed alatt kell tartanod a folyadék-, a fehérje és a szénhidrátbevitelt, de az edzésterved is ehhez kell igazítanod. Ebben a cikkben 7 egyszerű tippel tesszük világossá, hogy mi az összefüggés az étkezés és az edzés között a testsúlycsökkentés során.

  6. 8 mítosz a fogyásról, amelyek gátolnak a fejlődésben

    8 mítosz a fogyásról, amelyek gátolnak a fejlődésben

    A fogyás és a zsírcsökkentés egy nehéz folyamat, amely időt és türelmet igényel. Ezért összegyűjtöttünk 8 fogyással kapcsolatos mítoszt, amelyek nemcsak az álomalak felé vezető utat teszi bonyolultabbá, de negatív hatással is van az egészségre. A cikkben 8 olyan fogyással és zsírcsökkentéssel kapcsolatos mítoszt mutatunk be, amelyekben semmiképp sem szabad hinnetek.

Oldal