Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

A legújabb információk a fitnesz világából | GymBeam Blog

  1. 5 ok, miért nem látjátok az edzés eredményét

    5 ok, miért nem látjátok az edzés eredményét

    Az edzés igényes folyamat, amely türelmet, elhatározást és motivációt igényel. Javulás nélkül kiégünk és elvesztjük a az érdeklődést, ami passzív életstílushoz vezet. Ismerjétek meg a fő okokat, amelyek gátolnak a haladásban és az edzősből származó örömben.

  2. Kenderfehérje - teljes értékű, zsírsavakban és rostban gazdag fehérjeforrás

    Kenderfehérje - teljes értékű, zsírsavakban és rostban gazdag fehérjeforrás

    A kenderfehérje egy teljes értékű fehérjeforrás, amely kiemelkedik magas rost-, omega zsírsav és ásványi anyag tartalmával. Egy nagyszerű növényi fehérjealternatíváról van szó, amely megfelelő vegánoknak és vegetáriánusoknak, és azoknak, akik szeretnének kevesebb húst fogyasztani. Ismerjétek meg eme egyedülálló fehérje előnyeit!

  3. Edzés otthon - saját testsúlyos és eszközös edzés

    Edzés otthon - saját testsúlyos és eszközös edzés

    Nincs mindig alkalmatok eljutni az edzőterembe, és ott edzeni egy jót. Lehet, hogy éppen túl sok a feladat a munkahelyen, nem találtátok még meg a számotokra megfelelő edzőtermet, vagy csak egyszerűen nem szívesen edzetek más emberek társaságában. Ez azonban nem szabadna, hogy gátoljon abban, hogy elérjétek álmaitok alakját. Nézzétek meg velünk együtt a leghatékonyabb saját testsúllyal végezhető gyakorlatokat, melyekkel az otthonotok kényelmében is edzhettek.

  4. Hogyan erősítsük a szervezet immunitását a betegségekkel szemben?

    Hogyan erősítsük a szervezet immunitását a betegségekkel szemben?

    Az immunrendszernek állandóan készenlétben kell lennie, hogy védeni tudja a szervezetet a káros anyagoktól a környezetünkben. Feladata, hogy védjen és reagláljon a vírusokra, baktériumokra vagy élősködőkre. Tudjatok meg többet arról, hogyan segíthetünk az immunrendszerünknek, hogy ellenállóbb legyen a betegségekkel szemben és hogyan tartsuk meg az egészségünket és életerőnket.

  5. Mit együnk edzés előtt és után a maximális eredmények eléréséért?

    Mit együnk edzés előtt és után a maximális eredmények eléréséért?

    Edzés előtt és után elegendő ételt és folyadékot szükséges fogyasztani, főleg azért, hogy normál szinten tartsuk a vér glükózkoncentrációját. Ennek köszönhetően képesek leszünk maximalizálni a teljesítményünket és lerövidíteni az izmok regenerálódásának idejét. Azonban mint mondják, az éhség álcázott szomjúság, s ez egy bizonyos szinten az edzésnél is érvényes. Kulcsfontosságú tehát az elegendő folyadékpótlás!

  6. Glutén - tényleg mindenki számára káros?

    Glutén - tényleg mindenki számára káros?

    glutén még nemrégiben ismeretlen fogalom volt a legtöbb ember számára, azonban a cöliákia és a gluténmentes diéta előfordulásának megnövekedésével egyre többen szereztek róla tudomást. Főként egészségügyi okokból adódóan lettek egyre keresettebbek a gluténmentes termékek, de sokan az étkezési szokásaik változtatása miatt is megismerkedtek az ilyen ételekkel. A cikkünkből megtudhatjátok, mi a glutén, a gluténintolerancia, mit jelent a gluténmentesés alkalmas-e egyáltalán a gluténmentes étrend azoknak, akik nem „gluténérzékenyek”.

Oldal