Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

A legújabb információk a fitnesz világából | GymBeam Blog

  1. Mikor és mennyi fehérjét fogyasszunk el a maximális eredmények elérése érdekében?

    Mikor és mennyi fehérjét fogyasszunk el a maximális eredmények elérése érdekében?

    Elsősorban nagyon fontos tudatosítani azt, hogy a fehérjék lényegében élelmiszerek. Olyan fehérjékről van szó, melyeket az étrendünkből, vagy különböző táplálék kiegészítők formájában fogyasztunk el. Ha izomtömeget szeretnél építeni, vagy éppen ellenkezőleg redukálni szeretnéd a tömeged, ez a fehérjék nélkül nem fog menni. Fontos azonban az elfogyasztott fehérjék mennyisége és a fehérje elfogyasztásának időpontja is?

  2. 5 meglepő ok, miért olyan fontos a kálium a sportolók számára

    5 meglepő ok, miért olyan fontos a kálium a sportolók számára

    Az egészséges életmódot csak kevesek kötik össze a kálium ásvány pótlásával. Közben ez egy fő esszencia, mely nélkül az emberi test nem működhetne megfelelően. Tudj meg többet a kálium meglepő hatásairól, hogy megelőzd az egészségi problémákat, melyek a hiánya következtében alakulnak ki.

  3. 3 őszi recept egészséges fitt süteménnyel

    3 őszi recept egészséges fitt süteménnyel

    Az ősz egy nagyon színes időszak, valamint a hagyományos gyümölcsök és zöldségek időszaka is. Ti is azon töprengtek, mit is kezdhetnétek annyi almával, tökkel, vagy dióval? Süss belőlük ízletes és egészséges, fitt desszerteket. Speciális őszi receptjeink vannak számotokra, melyek között megtalálható a közkedvelt Apple Pie, tökös muffinok és a túrós cheesecake. Jó étvágyat!

  4. 2 tipp gyümölcsös fitt kalácsra, melyek felesleges kalória mentesek

    2 tipp gyümölcsös fitt kalácsra, melyek felesleges kalória mentesek

    Új fitt recepteket hozunk nektek, melyek telis tele vannak gyümölcsökkel és földimogyoróval, így biztosan a kedvenceitek lesznek, főként ebben az őszi időszakban. A minőségi alapanyagokból való összetételük miatt a sütemények finomak és szaftosak, ráadásul csak minimális mennyiségű kalóriát tartalmaznak. Kóstold meg te is a szilváslepényt földimogyoróval, vagy a körtés crumble-t!

  5. 10 karácsonyi ajándékötlet fitness imádóknak

    10 karácsonyi ajándékötlet fitness imádóknak

    Van otthon egy fitness őrülted, és a megfelelő karácsonyi ajándékot keresed a számára? Azon gondolkozol, mivel is lephetnéd meg karácsonyra az ismerőseid, akik egészséges életmódot folytatnak? Ne csüggedj, 10 karácsonyi ajándéktippet készítettünk nektek, melyekkel minden fitness imádót lenyűgözhettek. Nézzük is!

  6. A 17 leghatékonyabb gyakorlat a test középső részének megerősítésére

    A 17 leghatékonyabb gyakorlat a test középső részének megerősítésére

    Mindannyian jól tudjuk, hogy a plank az arany középút az áhított six-pack elérése érdekében, valamint a test összes izmának megerősítésére egyidejűleg. Valószínűleg mindannyian kombináljátok olyan gyakorlatokkal, melyeket jógamatracon a saját súlyotok segítségével végeztek, hogy edzés közben egy kicsit feküdjünk is, és egyben a hasizmokat is megtornáztassuk.

Oldal