Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

A legújabb információk a fitnesz világából | GymBeam Blog

  1. 9 érv a reggeli edzés mellett

    9 érv a reggeli edzés mellett

    A reggeli edzés energiával tölt fel, este pedig könnyebben elalszol a reggeli edzésnek köszönhetően. Ennek ellenére nem érzed, hogy a reggeli sportolás neked való lenne? Olvasd el a 9 érvünket, amelyek biztosan megváltoztatják a véleményed a reggeli edzéssel kapcsolatban.

  2. Vegán és vegetáriánus fehérjék - különbségeik, hatásaik és előnyeik

    Vegán és vegetáriánus fehérjék - különbségeik, hatásaik és előnyeik

    Kedves vegetáriánusok és vegánok, tudjátok, hogy milyen sok fehérje közül válogathattok? Érdekel benneteket, hogy mi a különbség az egyes növényi eredetű fehérjék között? Olvassatok el mindent a vegetáriánus és vegán fehérjék közti különbségekről, a hatásaikról és az előnyeikről.

  3. Fitness recept: Cheesecake muffin sütőtökkel és ropogós mandulával

    Fitness recept: Cheesecake muffin sütőtökkel és ropogós mandulával

    Szereted a muffinokat? Akkor biztosan örülni fogsz a nagyszerű, sütőtökös cheesecake muffin receptünknek. Kiváló alternatíva az egészséges reggelire, édes desszertre vagy snackre. Ráadásul rengeteg finom túrót és ropogós mandulát tartalmaz. Szóval, mit szólsz hozzá?

  4. A 7 leggyakoribb hiba, amit a diéta során elkövethetsz

    A 7 leggyakoribb hiba, amit a diéta során elkövethetsz

    Próbáltál lefogyni, de sehogy sem akart sikerülni? Egészségesen táplálkozol, rendszeresen edzel, de a súlyod nem akar változni? Kerüld el azokat a hibákat, melyek gátolnak a jobb kinézeted elérésében. A cikkünkből megismerhetitek a 7 leggyakoribb hibát, melyek hátráltatják a sikeres diétát.

  5. Fitness recept: Zöld zabkása chlorellával, mindössze 4 hozzávalóból.

    Fitness recept: Zöld zabkása chlorellával, mindössze 4 hozzávalóból.

    Szereted a fehérjés kásákat? Ez esetben muszáj kipróbálnod a friss chlorellás zöld kásánkat, amely tele van fehérjével és vitaminokkal. Ráadásul az elkészítése is csupán néhány percet vesz igénybe és mindössze 4 összetevőre lesz szükséged. Kezdjünk is hozzá!

  6. Mi az az alapanyagcsere és hogyan számoljuk ki a BMR-t?

    Mi az az alapanyagcsere és hogyan számoljuk ki a BMR-t?

    Az alapanyagcsere (BMR) nem más, mint a szervezet energiafelhasználása nyugalmi helyzetben. Megállapítja, hogy mennyi kalóriát szükséges bevinni annak érdekében, hogy fenntartsuk vagy csökkentsük testsúlyunkat. Azon kalóriák száma, amelyre a testnek szüksége van az alap életfunkciók fenntartásához.

Oldal