Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Diéta és egészséges életmód

  1. 5 tipp, hogyan válasszunk futócipőt

    5 tipp, hogyan válasszunk futócipőt

    A futócipő sokunk ruhatárában megtalálható. Stílusos, kényelmes és mindennapi használatra is alkalmas. A design azonban nemcsak az egyetlen paraméter, amelyre figyelnünk kellene. 5 hasznos tippel készültünk neked, hogy hogyan válassz futócipőt, amely úgy illik majd, mintha rád öntötték volna.

  2. Ketogén diéta - az igazság a szénhidrátok nélküli fogyásról

    Ketogén diéta - az igazság a szénhidrátok nélküli fogyásról

    Fogyj heti 2 kg-ot megerőltető edzés nélkül. Vonzóan hangzik ez a mondat? Éppen ezt ígérik ugyanis azok a cégek, akik a ketogén diéta termékeit árulják. Az egészség számára is jótékony hatással van azonban az ilyen jellegű rohamos testsúlycsökkentés? Nézzétek meg velünk a ketogén diéta kockázatait, és a vele összefüggő tényeket és mítoszokat!

  3. 15 mítosz az étkezésről, ami lehet, hogy meg fog lepni.

    15 mítosz az étkezésről, ami lehet, hogy meg fog lepni.

    Tényleg egészségtelen a só, a vörös hús, a kávé, a tojás és a kenyér? Ne higgy el minden információt, amit az interneten találsz és bízz a tudósokban. Olvasd el ezt a 15 táplálkozási mítoszt, amelyeken meg fogsz lepődni, de mindenkinek ismernie kéne őket.

  4. "E-betűk" vagy adalékanyagok az élelmiszerekben - valóban veszélyesek?

    "E-betűk" vagy adalékanyagok az élelmiszerekben - valóban veszélyesek?

    Ti is hajlamosak vagytok nem megvásárolni valamilyen terméket, mert "E-betűket" tartalmaz? Fontos tudni, hogy nem minden adalékanyag jelent veszélyt az egészségre. A cikkünkből többet is megtudhattok arról, mik az adalékanyagok és milyen feladatuk van az élelmiszeripari termékek gyártása során.

  5. Mi az az alapanyagcsere és hogyan számoljuk ki a BMR-t?

    Mi az az alapanyagcsere és hogyan számoljuk ki a BMR-t?

    Az alapanyagcsere (BMR) nem más, mint a szervezet energiafelhasználása nyugalmi helyzetben. Megállapítja, hogy mennyi kalóriát szükséges bevinni annak érdekében, hogy fenntartsuk vagy csökkentsük testsúlyunkat. Azon kalóriák száma, amelyre a testnek szüksége van az alap életfunkciók fenntartásához.

  6. Csalóétkezés - Mi is az, hogy működik és hogyan "csalnak" a sportolók?

    Csalóétkezés - Mi is az, hogy működik és hogyan "csalnak" a sportolók?

    Sokunk számára hatalmas kihívás betartani az új szokásokat és feladni a kedvenc ételeinket. Azonban nem kell azokat örökre száműznünk az étrendünkből. A csalóétkezések, vagy akár csalónapok bevezetése az étrendbe a fitness fanatikusok körében egész nagy népszerűségnek örvend. Nézzük meg, hogyan is működnek ezek pontosan.

Oldal