Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Termékválasztás

Összegyűjtöttük a válaszokat az általatok leggyakrabban feltett kérdésekre, hogy ezáltal megkönnyítsük nektek a weboldalunkon a vásárlást. Az útmutatónknak köszönhetően így egy helyen minden információt megtalálhatsz.



  Termékválasztás

Regisztráció
és a megrendelés folyamata

A termék
kiszállítása és fizetése

  Reklamáció
és az áru visszaküldése

Nagykereskedelmi
együttműködés

Termékválasztás

Tudtok segíteni a termékválasztásban?

Nagyon szívesen állunk a segítségetekre táplálékkiegészítők, progresszív élelmiszerek és más fitness áru választása esetében, melyek az oldalunkon találhatóak. Elegendő, ha telefonon a 06 1 998 9256-os telefonszámon, vagy e-mailben az info@gymbeam.hu e-mail címen felveszed a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Minden kérdésetekre örömmel válaszolunk. A termékekről rengeteg információt találhattok a GymBeamHU Youtube csatornánkon, valamint a GymBeam blogon is.

Hol találok információt azokról a termékekről, melyek éppen nincsenek készleten?

Az éppen nem elérhető termékekről bővebb információkat szerezhettek az info@gymbeam.hu e-mail címen, vagy telefonon 06 1 998 9256-os infovonalon. Emellett az adott termék oldalán feliratkozhattok az email címetek megadásával, hogy jelzést kapjatok, amennyiben a termék újra elérhető.

Mit jelent az egyes termékeknél feltüntetett „listaár”?

A listaár azt az átlagos pénzösszeget jelenti, amennyiért az adott terméket más webshopokon vásárolhatjátok meg. A GymBeam így garantálja nektek a legjobb eladási árakat.

Hol találom a mérettáblázatot?

A ruhák méretei általában a mérettáblázatban, a termék leírásának végén találhatóak meg. Ha nem találtátok meg a keresett információkat, érdeklődjetek az ügyfélszolgálatunkon, telefonon a 06 1 998 9256-os számon, vagy e-mailben az info@gymbeam.hu e-mail címen.

Regisztráció és a megrendelés folyamata

Szükséges a regisztráció termékek vásárlása esetében?

Nem szükséges, elegendő, ha kitöltitek a rendelési adatlapot. Azonban előnyös a regisztráció, mivel így követhetitek a rendelésetek állapotát és további előnyöket is szerezhettek a hűségprogramunk által.

Miért nem tudok bejelentkezni?

Ennek egyik oka az lehet, hogy rossz jelszót vagy más e-mail címet adsz meg, mint amivel regisztráltál. Ha mégsem sikerül bejelentkezned, érdeklődj az ügyfélszolgálatunkon e-mailben az info@gymbeam.hu e-mail címen, vagy telefonon a 06 1 998 9256-os információs vonalunkon.

Rendben van a megrendelésem, ha nem kaptam megerősítő e-mailt?

A megrendelés leadását követően megerősítő e-mailt kell kapnod. Ha nem kaptad meg ezt az e-mailt, próbáld ellenőrizni az e-mailjeid között a SPAM mappát. Ha ott sem találod meg a megrendelés leadását megerősítő e-mailt, lehetséges, hogy valamilyen hiba történt. Ebben az esetben érdeklődjetek az ügyfélszolgálatunkon e-mailben az info@gymbeam.hu e-mail címen, vagy hívjátok fel a 06 1 998 9256-os információs vonalunkat.

Lehet telefonon keresztül is rendelni?

Amennyiben egyáltalán nem sikerülne megrendelést leadnotok a www.gymbeam.hu weboldalon, keressetek a 06 1 998 9256-os telefonszámon vagy az info@gymbeam.hu e-mail címen, és örömmel segítünk nektek a termékek megrendelésében.

Hol található a megrendelésem státusza?

A megrendelésed a bejelentkezést követően a GymBeam weboldalon tudod nyomon követni. Ha nem hoztál létre fiókot, érdeklődhetsz az ügyfélszolgálatunknál, ahol minden információt megtudhatsz a rendelésedről.

Hogyan vonható vissza vagy változtatható a rendelés?

A megrendeléseken az ügyfélszolgálatunk munkatársai tudnak változtatni, ezért ha valami miatt nem vagy megelégedve a megrendelt tételekkel vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 998 9256-os telefonszámon, vagy e-mailben az info@gymbeam.hu e-mail címen. Ugyanez érvényes a megrendelés törlésére is. A rendelésen azonban nem lehet változtatni, ha már kiszállítottuk a csomagot. Ha szeretnéd valamelyik terméket visszaküldeni vagy kicserélni, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.

A termék kiszállítása és fizetése

Mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagot a megrendelés leadását követően 24 órán belül szállítjuk ki, ez azonban nem azt jelenti, hogy a csomagot a megrendelés leadása után 24 órán belül kézbesítjük. A szerződtetett futárszolgáltatóink már másnapra garantálják a megrendelés kézbesítését. Ünnepek és nagyobb kiárusítások esetében azonban nem garantáljuk a 24 órán belüli kiszállítást. A csomagokat a lehető leggyorsabban igyekszünk összeállítani, ezután a fuvarozó vállalat felelőssége, hogy az ünnepek alatt és a kapacitásuk figyelembe vételével milyen gyorsan tudják azokat kiszállítani.

Hétvégén is kézbesítik a megrendeléseket?

Jelenleg sajnos nincs lehetőség a hétvégi kézbesítésre.

Milyen lehetőségek vannak a megrendelések kézbesítésére? Mennyi a szállítási költség?

Az aktuális fuvarozó cégek listája és az árak megtalálhatóak a Fizetés és Szállítás részben.

A GymBeam üzletben vásárolhatok megrendelés nélkül is termékeket?

A GymBeam Store-ban hamarosan megvásárolhatóak lesznek a webshopunk legkeresettebb termékei. Az éppen elérhető termékekről szívesen adunk bővebb információkat, elegendő e-mailben az info@gymbeam.hu e-mail címen vagy a 06 1 998 9256-os telefonszámon érdeklődni.

Értesítést kaptam, hogy a megrendelésem átvehető az átvevőhelyünkön. Hány napig vehetem át a csomagomat?

A megrendeléseket 5 munkanapon kesresztül tárolják a csomagpontokon.

Kell valamilyen kezelési költséget fizetni?

Abban az esetben, ha a megrendelésed előre kifizetted, nem számlázunk semmilyen kezelési díjat.

Magyarországon kívül más országokba is szállítotok megrendeléseket?

A www.gymbeam.hu webáruházban leadott rendeléseket csak a Magyarországon belül szállítjuk ki. Amennyiben más európai országba szeretnéd kiszállíttatni a csomagodat, a kívánt termékeket megrendelheted az alábbi oldalainkról:

Hol követhetem a csomagomat?

Miután a csomagot kiadtuk a raktárunkból, kapsz egy e-mailt a megrendelés számával. Ezután már követheted a csomagod állapotát közvetlenül a választott futárcég oldalán.

Milyen módon fizethetek?

Az üzletünkben készpénzzel/kártyával – Elfogadjuk a Visa, Visa Electron, Maestro és MasterCard bankkártyákat. Kártyával vagy készpénzzel közvetlenül az üzletünkben fizethetsz, melyet a Budapest 1133, Váci út 80 - Promenade Gardens címen találsz meg.

Fizetés utánvétellel – A rendelésed összegét a futárnál kell rendezni készpénzzel vagy kártyával a csomag átvételénél az általad megadott címen. Az utánvételes fizetés kezelési költsége 150 Ft.

Fizetés kártyával online – A megrendelésed fizetheted olyan kártyával is, mellyel tudsz internetes fizetéseket végezni. Kényelmes és biztonságos készpénzmentes fizetésről van szó. Jelenleg a VISA, VISA Electron, Maestro és MasterCard bankkártyákat tudjuk elfogadni.

Banki utalással – A termékeket kifizetheted online banki átutalással is. A megadott e-mail címedre elküldjük az átutalás elvégzéséhez szükséges információkat. A fizetést a megrendelés kiállításától számított 3 napon belül teheted meg. Ne feledkezz meg kitölteni az összes szükséges adatot, főként az átutalás egyedi azonosítóját, mivel ezzel is felgyorsítható a folyamat. A termékeket az utalás beérkezése után küldjük el Neked.

PayPal – Hamarosan!

GymBeam ajándékutalvánnyal – A GymBeam ajándékutalvány felhasználható a webáruházunk teljes szortimentjére. Első lépésben, a kosárban az „Ajándékutalvány felhasználása” mezőben add meg és érvényesítsd az utalvány kódját. Ezután az utalvány árát levonjuk a megrendelt áru összegéből. Egy megrendelésben azonban csak egy kupon használható fel.

Ezeket, és további más információkat is megtalálhattok a weboldalunkon a Szállítás és fizetés részben.

Hogyan használható fel a kedvezményes kupon?

A kupon és az ajándékutalvány is a kosárban használható fel, a kosár 1. lépésében. Az alsó részben a Tovább a pénztárhoz gomb mellett található egy ablak, itt kell megadni a kuponod számát. Ne felejtsd el megerősíteni a Kupon felhasználása gombbal. Ezután a rendszer levonja a megrendelésed végösszegéből az ajándékutalványon található összeget. A kínálatunkban találhatóak influencerek kedvezményes kuponjai is, melyeket a GymBeam, Beast Pink, VanaVita és a Strix márkák összes termékére felhasználhatsz.

Reklamáció és az áru visszaküldése

A futár láthatóan sérült csomagot szállított ki. Mi a teendőm?

Abban az esetben, ha a futár sérült csomagot szállít ki, azt ajánljuk, hogy ne vedd át a csomagot és töltsétek ki a reklamációs űrlapot. A kárról a futárszolgáltató fog informálni minket, ezt követően újra elküldjük neked a csomagot.

A megrendelésemben sérült termék található/hiányzik valamilyen termék, vagy olyan termék található, melyet nem rendeltem. Mi a teendőm?

Ha bármilyen problémád adódna a megrendeléseddel (sérült termék, hiányzó termék, nem a rendelt áru található a csomagban) mihamarabb fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz. A panaszt az info@gymbeam.hu e-mail címre küldd, melyhez csatold a csomag tartalmáról készült képeket, vagy hívd fel az információs vonalunkat az alábbi telefonszámon: 06 1 998 9256. A reklamációkat munkanapokon néhány órán belül feldolgozzuk.

Szeretném visszaküldeni a megvásárolt terméket. Mi a teendőm?

Ha valamilyen okból nem megfelelő számodra a termék, 30 napon belül visszaküldheted azt. Ezt a szándékodat jelezd az info@gymbeam.hu e-mail címen, vagy hívd fel a 06 1 998 9256-os információs vonalunkat és készséggel segítünk a probléma mihamarabbi megoldásában. A visszaküldésre szánt termékért küldünk egy futárt, majd visszafizetjük a termék árát, miután az visszaérkezett a raktárunkba.

Reklamáció/visszaküldés esetében lehetséges csak a csomag egy részét cserélni?

Természetesen. Ha egy megrendelésen belül több terméket rendeltél, bátran reklamálhatod vagy visszaküldheted csak azt, amelyik nem megfelelő a számodra.

Megrendeltem a termékeket, de nem szállították ki a csomagomat. Mi a teendő ilyenkor?

Ha a megrendelés leadását követően 3 napon belül nem kaptad meg a csomagod, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 998 9256-os telefonszámon, vagy e-mailben az info@gymbeam.hu e-mail címen.

Nagykereskedelmi együttműködés

Hogyan köthetek nagykereskedelmi együttműködést?

A GymBeam vállalat lehetővé teszi a nagykereskedelmi együttműködést. Ez, mint a partnerünknek azonnal több előnyt is nyújt, melyek közé tartozik a termékek kedvezményes ára is. A nagykereskedelmi együttműködés előnyeiről és a lehetőségekről többet is megtudhatsz a weboldalunkról a Nagykereskedőknek részben. Ha bármilyen kérdésed merülne fel a nagykereskedelmi együttműködéssel kapcsolatban, felteheted e-mailben, melyeket a info@gymbeam.hu címre várunk, vagy töltsd ki a B2B adatlapot a www.gymbeam.hu/b2b/form oldalon.