Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Diéta és egészséges életmód

  1. 11 tipp, hogyan motiváljuk magunkat az otthoni edzésre

    11 tipp, hogyan motiváljuk magunkat az otthoni edzésre

    Már igazán neki szeretnél állni az otthoni edzésnek, de nem tudod rávenni magad? Lehet, hogy csak az elegendő motiváció hiánya a probléma! Olvasd el az alábbi 11 tippünket arról, hogyan szerezz motivációt az otthoni edzéshez és milyen tényezők befolyásolják a mozgás iránti étvágyad vagy lassítják a fejlődésed.

  2. Emésztőenzimek - típusaik, forrásaik és jelentőségük az emberi szervezet számára

    Emésztőenzimek - típusaik, forrásaik és jelentőségük az emberi szervezet számára

    Tudjátok, hogy milyen feladatot látnak el az emésztőenzimek, például az amiláz és a proteáz? Az enzimek olyan fehérjetípusok, amelyek felgyorsítják a kémiai reakciókat. Az emésztőenzimek a táplálék feldolgozásához fontosak. Ismerjétek meg, hogy milyen típusú emésztőenzimek léteznek, milyen funkciójuk van és hol fejtik ki a hatásukat.

  3. Lisztek - különbségeik, felhasználásuk, tápértékeik és előnyeik

    Lisztek - különbségeik, felhasználásuk, tápértékeik és előnyeik

    Melyik liszt a legalkalmasabb a palacsinta készítéséhez, mi az a tápióka, s mitől különleges a banánliszt? Olvasd el, hogy mik a legfőbb különbségek az egyes lisztek között, hogyan lehet őket felhasználni, és hogy milyen előnyökkel bírnak.

  4. Honnan tudod, hogy rossz az online edződ?

    Honnan tudod, hogy rossz az online edződ?

    Azt tervezed, hogy az álomalakod eléréséhez vezető utat egy online edző segítségével teszed meg? A tanácsai segíthetnek, ám sok esetben károdra is lehetnek. Fontos, hogy olyan szakemberhez fordulj, aki nem csak egy hétvégi tanfolyam elvégzésére alapozza tudását. Nézzük hát meg, milyen szempontokat kell figyelembe venni, hogy el tudd dönteni, megfelelő-e az online edződ és az étrendje.

  5. Quinoa - fehérjében, rostban és vitaminokban gazdag gluténmentes gabona és szuperélelmiszer

    Quinoa - fehérjében, rostban és vitaminokban gazdag gluténmentes gabona és szuperélelmiszer

    A quinoa egy egzotikus szuperélelmiszer, tele fehérjével, rosttal, vitaminokkal és ásványi anyagokkal. A fehér, piros vagy fekete színű magok számos előnyt rejtegetnek az emberi szervezet számára. Tudj meg mindent erről a termésről, amelyet az inkák a “gabonafélék anyjának” neveztek.

  6. Miért eszünk többet a karantén alatt?

    Miért eszünk többet a karantén alatt?

    A jelenlegi kellemetlen karanténos időszak biztosan mindenkire zavaróan hat. Sok ember találkozik azzal a problémával, hogy a karantén ideje alatt egészségtelenebbül táplálkozik vagy túl sokat eszik. Vajon mi okozza ezt? Nézzük meg együtt, miért eszünk a karantén alatt többet, valamint azt, hogy hogyan kerüljük el a túlzott kalóriabevitelt.

Oldal