Edzéslista: Bicepsz

„Edzéslista” sorozatunk negyedik részében egy újabb izomcsoportra koncentrálunk – a bicepszekre. Ahogy az előző cikkeinkben is, minden gyakorlathoz illusztrációs videót csatolunk a gyakorlat egyszerűbb kivitelezése érdekében. 

 

Bicepszek

A férfiak legkedveltebb izomcsoportja. Nyilvánvaló, hiszen erre a legegyszerűbb a csajok figyelmét felhívni (legalábbis a kollégáink ezt állítják). Azonban a jól kidolgozott bicepsz a sikeres edzésterv eredményét is mutatja. Meg kell említeni azt is, hogy ha szép bicepszet szeretnél, nem szabad megfeledkezni a tricepsz gyakorlatokról sem, hogy megőrizzük az egyensúlyt és optimális eredményeket érjünk el. 

  

BarbbellCurls: nagy súlyzó emelése 


 


CloseGripBarbbellCurl: bicepszemelés szűk fogással, nagy súlyzóval 




ReverseGripBarbbellCurl: bicepszemelés fordított fogással, nagy súlyzóval 


  

EZ Bar Curl: bicepszemelés edzőrúddal 



 


EZ Bar PreacherCurl: bicepszemelés edzőrúddal, könyök támogatásával 


 


Alternating Hammer Curls: váltakozó kalapácsemelések 




Hammer DumbbellCurl: kalapácsemelések egykezes súlyzóval 



 


InclineDumbellCurls: egykezes súlyzós emelések ferde edzőpadon 


 


LyingDumbbellCurl: egykezes súlyzós emelés fekve


 


SingleArmPreacherCurl: emelések egy kézzel a könyök támasztásával 



 


Preacher Hammer DumbbellCurls: kalapácsemelések egykezes súlyzóval a könyök támasztásával 




Standing ZottmanDumbbellCurl: Zottman-bicepsz emelés állva egykezes súlyzóval 




CableRope Hammer Curls: kalapácsemelés csiga és kötél segítéségével 



 


CablePreacherCurls: emelések csigán, a könyök támasztásával



 


LyingStraight Bar CableCurls: bicepszemelés csigával, egyenes tartóval, fekvő pozícióban



 


LyingHighCableCurls: bicepszemelés felső csigán fekvő pozícióban



 


MachinePreacherCurls: bicepszemelés gép segítségével 



 


ChinUps: felhúzás tenyérrel felfelé markolással nyújtón



 


Standing BarbbellCurl: bicepszemelés kétkezes súlyzóval, vagy edzőrúddal állva



 


Standing – SittingDumbbellCurl: bicepszemelés egykezes súlyzóval állva, vagy ülve


 


 HamerCurl, Palm-UpCurl: bicepszemelés állva / ülve egykezes súlyzóval, vagy speciális keret segítségével, melyen függőleges kapaszkodók találhatóak



 


BaebellReverseCurl, CarbellPronationCurl: bicepszemelés kétkezes súlyzóval állva, felülfogással (kifelé csavarva)



 


Wide-GrinBarbellCurl: bicepszemelés kétkezes súlyzóval állva alulfogással, széles tartás



 


One-Arm, DumbbellConcentrationCurl: egykezes izolált bicepszemelés egykezes súlyzóval, a könyök a belsőcombbal támasztva a térd fölött, ülve, előrehajolva



 


CheatCurl: bicepszemelés a test mozgásával segítve, álló helyzetben



 


 PreacherCurl / Scott curl: bicepszemelés, az alkar Girond-paddal támasztva



 


 One-ArmCableCurl: egykezes izolált bicepszemelés alulfogással állva, az alsó csiga használatával



 


LyingCableCurl: egykezes izolált bicepszemelés háton fekve, a felső csiga segítségével

 

 

 

Bízunk benne, hogy ez a bicepsz edzéslista segített nektek. Osszátok meg velünk kommentben, hogy ti milyen gyakorlatokat szoktatok végezni, esetleg támogassátok a cikket a megosztásotokkal, hogy a barátaitok is megismerjék ezeket a fantasztikus gyakorlatokat.