Gyakorlatok listája: Hát izmok

A hátizom a legösszetettebb izomcsoport, és éppen ezért kidolgozása több időt és erőfeszítést igényel. Ha azonban kellően kitartó leszel, elérheted az arányos alakot és a megálmodott széles hátat. Mely gyakorlatokat szükséges elvégezned annak érdekében, hogy alaposan megdolgoztasd hátizmaidat? Készítettünk neked egy listát a legjobb gyakoraltokról, amelyek semmiképpen nem hiányozhatnának az edzéstervedből.  

 

Tipp: A hátizom edzés előtt ne felejtsd el a bemelegítést. Ennek köszönhetően megelőzheted az izomsérüléseket. 

 

Gyakorlatok listája: Hát edzés

 

One-arm dumbell rows: egykezes súlyzóval végzett felhúzások előrehajolva

 

 

Barbell rows: döntött törzsű evezés

 


                                                   

T-bar rows: T-rudas evezés


  

Seated cable rows: Kábeles evezés, ülve

 

Deadlifts: Felhúzás  

 

  

Szeretnél többet megtudni a felhúzásról? Olvasd el következő cikkünket: 10 előny, ami miatt felhúzásokat kell végezned 

 

Lat machine pulldowns: mellhez húzás csigán, széles fogással 

 

  

Front rope pull-down: lehúzás felső csigán

 


 

Lat pulldown supinated grip: Csigás lehúzás, fordított fogással

 

 

Prone row: térdelő evezés

 

 

 

One-arm cable rows: egykezes kábeles evezés

 

 

Dumbell shrugs: vállvonogatás kézisúlyzóval

 

 

Pullups: húzódzkodás rúdon

 


 

V-bar pulldowns: felső csigás lehúzás V-fogantyúval

 

  

Wide grip pulldowns: felső csigás lehúzás széles fogással

 

 

Reverse grip bent over rows: Döntött törzsű evezés fordított fogással

 

   

Smith machine good mornings: "jó reggelt" gyakorlat Smith keretben

 


Barbell deadlift: Felhúzás rúddal

 

 

Sumo deadlift: Szumó felhúzás

 

Back Extensions: hiperextenzió

 

 

Bodyweight Flyes: tárogatás saját súllyal

 

 

Wide-Grip Barbell Bench Press: fekvenyomás széles fogással

 

  

Rack pulls: Felhúzás állványnál

 

Ha szenvedsz a hátfájástól vagy beállt a dereka, próbáld ki ezeket a gyakorlatokat:  20 hátgyakorlat, melyek segítenek a hát és a gerinc fájdalmánál

 

Reméljük, hogy a felsorolt hátizom gyakorlatok inspirációt adtak neked és az edzésed új szintre emelheted. Neked is vannak bevált hát gyakorlataid? Írd meg nekünk kommentben. Amennyiben a cikk elnyerte tetszésedet, támogasd egy megosztással.