Muffin kendermaggal

Készítsetek magatoknak kendermaggal készült muffinokat, amelyek különleges fehérje, omega-3 és omega-6 zsírsavak, továbbá vitaminok és ásványi anyag forrásnak számítanak. Értékes tápanyagot is rejtegetnek, ezzel biztosítják, hogy a muffinok hosszabb időre is eltelítenek.


A kendermaggal készült muffinokhoz szükségünk van:

Az elkészítés menete:

1. Habosra keverjük a tojássárgáját a cukorral együtt. Hozzáadjuk a kókuszolajat, a tejet és jól átkeverjük.



muffin kendermaggal - fitness recept



2. A keverékbe kanalanként hozzáadjuk a lisztkeveréket (liszt sütőporral) és habverővel keverjük, hogy elkerüljük a csomók kialakulását.


muffin kendermaggal - fitness recept

 

 

3. Amikor a keverék már sima, hozzászórjuk a kendermagot és a tojásfehérjéből összeállt habot. Könnyedén átkeverjük.

 

 

muffin kendermaggal - fitness recept

 

 

4. Az előre kikent muffin formákat 2/3 részig megtöltjük a tésztával és megszórhatjuk kendermaggal.

 

 

muffin kendermaggal - fitness recept

 

 

5. 180°C fokos hőmérsékleten sütjük kb. 25 percen keresztül.


Kész is van! Ahogy láthatjátok, a recept valóban egyszerű, így Ti is élvezhetitek az ízletes muffinokat reggelire, vagy örömöt szerezhettek a kollégáknak a munkahelyen! Ha eldöntöttétek, hogy kipróbáljátok ezt a receptet, akkor bátran osszatok meg velünk néhány képet az alkotásotokról. Amennyiben tetszett a cikkünk, akkor kérünk Titeket támogassátok egy megosztással!