Termékválasztás

Összegyűjtöttük a válaszokat az általatok leggyakrabban feltett kérdésekre, hogy ezáltal megkönnyítsük nektek a weboldalunkon a vásárlást. Az útmutatónknak köszönhetően így egy helyen minden információt megtalálhatsz.

TERMÉKVÁLASZTÁS

REGISZTRÁCIÓ
ÉS A MEGRENDELÉS FOLYAMATA

A TERMÉK
KISZÁLLÍTÁSA ÉS FIZETÉSE

REKLAMÁCIÓ
ÉS AZ ÁRU VISSZAKÜLDÉSE

NAGYKERESKEDELMI
EGYÜTTMŰKÖDÉS

Tudtok segíteni a termékválasztásban?

Nagyon szívesen állunk a segítségetekre táplálékkiegészítők, progresszív élelmiszerek és más fitness áru választása esetében, melyek az oldalunkon találhatóak. Elegendő, ha telefonon a +36 80 206 006-os telefonszámon, vagy e-mailben az [email protected] e-mail címen felveszed a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Minden kérdésetekre örömmel válaszolunk. A termékekről rengeteg információt találhattok a GymBeamHU Youtube csatornánkon, valamint a GymBeam blogon is.

Hol találok információt azokról a termékekről, melyek éppen nincsenek készleten?

Az éppen nem elérhető termékekről bővebb információkat szerezhettek az [email protected] e-mail címen, vagy telefonon +36 80 206 006-os infovonalon. Emellett az adott termék oldalán feliratkozhattok az email címetek megadásával, hogy jelzést kapjatok, amennyiben a termék újra elérhető.

Hol találom a mérettáblázatot?

A ruhák méretei általában a mérettáblázatban, a termék leírásának végén találhatóak meg. Ha nem találtátok meg a keresett információkat, érdeklődjetek az ügyfélszolgálatunkon, telefonon a +36 80 206 006-os számon, vagy e-mailben az [email protected] e-mail címen.

Hogyan ellenőrzi a vásárlói véleményeket?

Minden bejelentkezett vásárló, aki vásárolt tőlünk termékeket, talál a fiókjában egy „Termékértékeléseim” részt. A termékek listája a vásárló utolsó rendelése szerint van rendezve. A bejelentkezett vásárló a felsorolt termékekről véleményt írhat, amely egy ellenőrzött vásárlói véleményként jelenik meg a weboldalon. Bármely felhasználó hozzáadhat jelöletlen véleményeket.

Regisztráció és a megrendelés folyamata

Szükséges a regisztráció termékek vásárlása esetében?

Nem szükséges, elegendő, ha kitöltitek a rendelési adatlapot. Azonban előnyös a regisztráció, mivel így követhetitek a rendelésetek állapotát és további előnyöket is szerezhettek a hűségprogramunk által.

Miért nem tudok bejelentkezni?

Ennek egyik oka az lehet, hogy rossz jelszót vagy más e-mail címet adsz meg, mint amivel regisztráltál. Ha mégsem sikerül bejelentkezned, érdeklődj az ügyfélszolgálatunkon e-mailben az [email protected] e-mail címen, vagy telefonon a +36 80 206 006-os információs vonalunkon.

Rendben van a megrendelésem, ha nem kaptam megerősítő e-mailt?

A megrendelés leadását követően megerősítő e-mailt kell kapnod. Ha nem kaptad meg ezt az e-mailt, próbáld ellenőrizni az e-mailjeid között a SPAM mappát. Ha ott sem találod meg a megrendelés leadását megerősítő e-mailt, lehetséges, hogy valamilyen hiba történt. Ebben az esetben érdeklődjetek az ügyfélszolgálatunkon e-mailben az info@support.gymbeam.hu e-mail címen, vagy hívjátok fel a +36 80 206 006-os információs vonalunkat.

Lehet telefonon keresztül is rendelni?

Amennyiben egyáltalán nem sikerülne megrendelést leadnotok a www.gymbeam.hu weboldalon, keressetek a +36 80 206 006-os telefonszámon vagy az info@support.gymbeam.hu e-mail címen, és örömmel segítünk nektek a termékek megrendelésében.

Hol található a megrendelésem státusza?

A megrendelésed a bejelentkezést követően a GymBeam weboldalon tudod nyomon követni. Ha nem hoztál létre fiókot, érdeklődhetsz az ügyfélszolgálatunknál, ahol minden információt megtudhatsz a rendelésedről.

Hogyan vonható vissza vagy változtatható a rendelés?

A megrendeléseken az ügyfélszolgálatunk munkatársai tudnak változtatni, ezért ha valami miatt nem vagy megelégedve a megrendelt tételekkel vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a +36 80 206 006-os telefonszámon, vagy e-mailben az info@support.gymbeam.hu e-mail címen. Ugyanez érvényes a megrendelés törlésére is. A rendelésen azonban nem lehet változtatni, ha már kiszállítottuk a csomagot. Ha szeretnéd valamelyik terméket visszaküldeni vagy kicserélni, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.

A termék kiszállítása és fizetése

Mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagot a megrendelés leadását követően jellemzően 1-2 napon belül szállítjuk ki munkanapokon. A szerződtetett futárszolgáltatóink már másnapra garantálják a megrendelés kézbesítését, amennyiben a rendelés a honlapon megadott határidő előtt leadásra kerül, ez alól kivételt képeznek a vis major esetek, pl. a veszélyhelyzet, pandémia miatti esetleges műszakkiesés, logisztikai problémák, stb. A szállítási időpontról pontosabb információk a Kézbesítés aloldalon találhatóak. Ünnepek és nagyobb kiárusítások esetében azonban nem garantáljuk az 1-2 munkanapon belüli kiszállítást. A csomagokat a lehető leggyorsabban igyekszünk összeállítani, ezután a fuvarozó vállalat felelőssége, hogy az ünnepek alatt és a kapacitásuk figyelembe vételével milyen gyorsan tudják azokat kiszállítani. A kézbesítés pontos időpontjáról minden esetben külön emailt küldünk. Amennyiben felmerül a késés, azaz a rendelést nem tudjuk a vállalt 1-2 munkanapon belül kiszállítani, emailben vagy telefonon felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk a várható leghamarabbi kiszállításról.
A kézbesítés idejét lassíthatja a megjegyzés írása vagy a banki utalásos fizetési mód, mivel csak a megjegyzés ellenőrzése, illetve az összeg beérkezését követően kezdjük meg a rendelés feldolgozását. A kiszállítási határidő ekkortól indul.

Hétvégén is kézbesítik a megrendeléseket?

Jelenleg nincs lehetőség a hétvégi kézbesítésre.

Milyen lehetőségek vannak a megrendelések kézbesítésére? Mennyi a szállítási költség?

Az aktuális fuvarozó cégek listája, a szállítási díjak és további információk megtalálhatóak a Kézbesítés aloldalon. A standard szállítási módok mellett Budapesten Expressz kiszállításra is van lehetőség.

A GymBeam üzletben vásárolhatok megrendelés nélkül is termékeket?

A GymBeam Fitness Hub üzletben megvásárolhatóak a webshopunk legkeresettebb termékei. Az éppen elérhető termékekről szívesen adunk bővebb információkat, elegendő e-mailben az info@support.gymbeam.hu e-mail címen vagy a +36 80 206 006-os telefonszámon érdeklődni.
Vedd át a csomagodat a GymBeam üzlet-ben. Ha a rendelésed leadod 17:30-ig munkanapokon, úgy a következő munkanapon átveheted azt üzletünkben. FONTOS! A csomagod beérkezéséről emailben értesítünk, ezután van lehetőséged átvenni azt.
Cím: 1133 Budapest Váci út 80. Promenade Gardens Irodaház

Értesítést kaptam, hogy a megrendelésem átvehető az átvevőhelyünkön. Hány napig vehetem át a csomagomat?

A megrendeléseket 5 munkanapon keresztül tároljuk a csomagpontokon. Amennyiben szeretné, hogy tovább tartsuk az üzletben a csomagot, kérjük jelezze azt az ügyfélszolgálatunkon, mivel a csomagokat visszaküldjük a központi raktárba, ha nem veszik át a megadott határidőn belül.

Kell valamilyen kezelési költséget fizetni?

Abban az esetben, ha a megrendelésed előre kifizetted, nem számlázunk semmilyen kezelési díjat.

Magyarországon kívül más országokba is szállítotok megrendeléseket?

A www.gymbeam.hu webáruházban leadott rendeléseket csak a Magyarországon belül szállítjuk ki. Amennyiben más európai országba szeretnéd kiszállíttatni a csomagodat, a kívánt termékeket megrendelheted az alábbi oldalainkról:

Hol követhetem a csomagomat?

Miután a csomagot kiadtuk a raktárunkból, kapsz egy e-mailt a megrendelés számával. Ezután már követheted a csomagod állapotát közvetlenül a választott futárcég oldalán.

Milyen módon fizethetek?

Az üzletünkben készpénzzel/kártyával – Elfogadjuk a Visa, Visa Electron, Maestro és MasterCard bankkártyákat. Kártyával vagy készpénzzel közvetlenül az üzletünkben fizethetsz, melyet a Budapest 1133, Váci út 80 - Promenade Gardens címen találsz meg.

Fizetés utánvétellel – A rendelésed összegét a futárnál kell rendezni készpénzzel vagy kártyával a csomag átvételénél az általad megadott címen. Az utánvételes fizetés kezelési költsége 300 Ft.

FIGYELEM! A GLS, az Express One és a SameDay futárnál lehetséges a bankkártyás és a készpénzes fizetés egyaránt.

Fizetés kártyával online – A megrendelésed fizetheted olyan kártyával is, mellyel tudsz internetes fizetéseket végezni. Kényelmes és biztonságos készpénzmentes fizetésről van szó. Jelenleg a VISA, VISA Electron, Maestro és MasterCard bankkártyákat tudjuk elfogadni.

Banki utalással – A termékeket kifizetheted online banki átutalással is. A megadott e-mail címedre elküldjük az átutalás elvégzéséhez szükséges információkat. A fizetést a megrendelés kiállításától számított 3 napon belül teheted meg. Ne feledkezz meg kitölteni az összes szükséges adatot, főként az átutalás egyedi azonosítóját, mivel ezzel is felgyorsítható a folyamat. A termékeket az utalás beérkezése után küldjük el Neked.

PayPal – Hamarosan!

GymBeam ajándékutalvánnyal – A GymBeam ajándékutalvány felhasználható a webáruházunk teljes szortimentjére. Első lépésben, a kosárban az „Ajándékutalvány felhasználása” mezőben add meg és érvényesítsd az utalvány kódját. Ezután az utalvány árát levonjuk a megrendelt áru összegéből. Egy megrendelésben azonban csak egy kupon használható fel.

Ezeket, és további más információkat is megtalálhattok a weboldalunkon a Szállítás és fizetés részben.

Fizesd akár készpénzzel, akár bankkártyával utánvétes rendelésed és vedd át a GymBeam Fitness Hub üzletben

Hogyan használható fel a kedvezményes kupon?

A kupon és az ajándékutalvány is a kosárban használható fel, a kosár 1. lépésében. Az alsó részben a Tovább a pénztárhoz gomb mellett található egy ablak, itt kell megadni a kuponod számát. Ne felejtsd el megerősíteni a Kupon felhasználása gombbal. Ezután a rendszer levonja a megrendelésed végösszegéből az ajándékutalványon található összeget. A kínálatunkban találhatóak influencerek kedvezményes kuponjai is, melyeket a GymBeam, Beast Pink, VanaVita és a Strix márkák összes termékére felhasználhatsz.

Reklamáció és az áru visszaküldése

A futár láthatóan sérült csomagot szállított ki. Mi a teendőm?

Abban az esetben, ha a futár sérült csomagot szállít ki, azt ajánljuk, hogy ne vedd át a csomagot és töltsétek ki a reklamációs űrlapot. A kárról a futárszolgáltató fog informálni minket, ezt követően újra elküldjük neked a csomagot.

A megrendelésemben sérült termék található/hiányzik valamilyen termék, vagy olyan termék található, melyet nem rendeltem. Mi a teendőm?

Ha bármilyen problémád adódna a megrendeléseddel (sérült termék, hiányzó termék, nem a rendelt áru található a csomagban) mihamarabb fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz. A panaszt az info@support.gymbeam.hu e-mail címre küldd, melyhez csatold a csomag tartalmáról készült képeket, vagy hívd fel az információs vonalunkat az alábbi telefonszámon: +36 80 206 006. A reklamációkat munkanapokon néhány órán belül feldolgozzuk.

A megrendelt termék íze eltér a korábban megszokottól vagy más az állaga. Mi ennek az oka?

Előfordulhat, hogy egy gyártó változtat valamelyik terméke alapanyagain (az összetétel vagy a hatóanyagok változása nélkül), aminek eredményeképpen annak ízében, állagában vagy színében változás észlelhető. A gyártók ilyen esetben nem feltétlenül értesítenek minket efféle változásokról, mivel ez nem is kötelességük, így nekünk sem áll módunkban figyelmeztetni a vásárlókat ilyen jellegű változásokra. Ilyen esetben javasolt egyenesen a gyártóval felvenni a kapcsolatot a pontosabb, direkt kommunikáció érdekében.

Szeretném visszaküldeni a megvásárolt terméket. Mi a teendőm?

Ha valamilyen okból nem megfelelő számodra a termék (pl. nem megfelelő ruhaméret), 30 napon belül visszaküldheted azt, amennyiben élelmiszer termékek esetében bontatlan a csomagolás vagy ruházati és fitness kellék termékek esetében eredeti állapotban, cimkével együtt, hordatlanul küldöd vissza. Ezt a szándékodat jelezd az info@support.gymbeam.hu e-mail címen, vagy hívd fel a +3680206006-os információs vonalunkat és készséggel segítünk a probléma mihamarabbi megoldásában. A visszaküldésre szánt termékért küldünk egy futárt, majd visszafizetjük a termék árát, miután az visszaérkezett a raktárunkba. Fontos, hogy ez az opció csak a webshopról rendelt termékek esetében működik.
Amennyiben a budapesti GymBeam Fitness Hub üzletben található készletből vásároltál hibás terméket, kérjük hozd magaddal az üzletben kapott blokkot és a hibás terméket, hogy kollégáink segíthessenek megoldani a cserét. Javasoljuk, hogy előtte vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Figyelem! A webshopon megvásárolható alsónemű ruhadarabokat, maszkokat, bontott táplálékkiegészítőket és élelmiszer jellegű termékeket higiéniai okoknál fogva nem cseréljük vagy vesszük vissza.

Reklamáció/visszaküldés esetében lehetséges csak a csomag egy részét cserélni?

Természetesen. Ha egy megrendelésen belül több terméket rendeltél, bátran reklamálhatod vagy visszaküldheted csak azt, amelyik nem megfelelő a számodra.

Megrendeltem a termékeket, de nem szállították ki a csomagomat. Mi a teendő ilyenkor?

Ha a megrendelés leadását követően 3 napon belül nem kaptad meg a csomagod, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a +3680206006-os telefonszámon, vagy e-mailben az info@support.gymbeam.hu e-mail címen.

Ajándékutalványt/kedvezményes kupont is felhasználtam a rendelésben, melyből valamelyik terméket reklamálni szeretném. Kapok helyette másikat?

Ha a rendelésedben ajándékutalványt vagy kedvezményes kupont használtál fel, de valamelyik terméket szeretnéd visszaküldeni, akkor az adott termék teljes és kedvezményes árának különbözetéhez legközelebbi értékű kupont tudunk adni. Bővebb információért keresd ügyfélszolgálatunkat.

Nagykereskedelmi együttműködés

Hogyan köthetek nagykereskedelmi együttműködést?

A GymBeam vállalat lehetővé teszi a nagykereskedelmi együttműködést. Ez, mint a partnerünknek azonnal több előnyt is nyújt, melyek közé tartozik a termékek kedvezményes ára is. A nagykereskedelmi együttműködés előnyeiről és a lehetőségekről többet is megtudhatsz a weboldalunkról a Nagykereskedőknek részben. Ha bármilyen kérdésed merülne fel a nagykereskedelmi együttműködéssel kapcsolatban, felteheted e-mailben, melyeket a info@support.gymbeam.hu címre várunk, vagy töltsd ki a B2B adatlapot a www.gymbeam.hu/b2b/form oldalon.

Figyelmeztetés

A GymBeam által forgalmazott termékek fogyasztása nem helyettesíti a kiegyensúlyozott, változatos és egészséges étrendet, azok gyógyászati célra nem alkalmazhatóak.

Kérjük, ha bármilyen egészségügyi panasza, ismert betegsége van vagy várandós, szoptat, előbb konzultáljon szakorvosával, mielőtt elkezdené a termék fogyasztását, alkalmazását!

Kérjük, minden esetben tartsa be az adagolási, tárolási és egyéb instrukciókat!

Mindent megteszünk azért, hogy teljeskörű tájékoztatást adjunk termékeinkről, azonban ha bármilyen kérdése, aggálya lenne, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, különösen akkor, ha bármilyen ételre, összetevőre allergiás vagy érzékeny.
A termékleírásban foglalt javaslatok figyelmen kívül hagyásából és a nem megfelelő fogyasztásból eredő bármilyen károkért nem vállalunk felelősséget!

A termékek leírásában esetenként olvasható egyes hatóanyagokról olvasható információk nem az adott termék konkrét tulajdonságait írják le, hanem jellemzően az összetevőkkel kapcsolatos tudományos publikáción alapulnak.